четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Пилешка супа



Продукти:

 200 г пилешко месо
1 глава лук
2 моркова
1-2 чушки
2 средни картофа
1 розетка фиде
кубче пилешки бульон
подправки / черен пипер, риган, босилек, сол /
олио
около 2 л вода


Приготвяне:

Суровото пилешко се слага в купата на кукъра и се залива с вода. Пуска се програма STEAM – meat за 20 минути. Когато е готово се охлажда и накъсва на малки парченца.

Кукъра се настройва на програма FRY – vegetables за 5 минути. Сипва се малко олио. Слага се нарязаният лук.


Когато се позапържи лука се прибавят морковите и чушките.


Обръшат се няколко пъти в мазнината и се прибавят картофите.



Разбъркват се няколко пъти и се прибавя пилешкото месо.


Прибавят се подправките и бульона. Сипва се водата и се настройва на програма SOUP за 1 час.


30 минути преди края на програмата се добавя фидето. След края на програмата се посолява на вкус и се сервира поръсена с пресен магданоз, черен пипер и лимонов сок.

4 коментара:

  1. Много интересна машинка :) Спестява ли време? Има ли разлика във вкуса спрямо обикновеното им приготвяне? Определено ми хареса супичката! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да машинката спестява доста време, защото и пускаш програмата, слагаш съставките,затваряш капака и си се занимаваш с каквото си искаш без да дебнеш или да разбъркваш. Относно вкуса - да на мен определено ми се струва по вкусно, защото готви на по ниска температура и запазва витамините. По хубава пилешка супа до сега не съм правила. :)

      Изтриване
  2. Wafi, както съм се докарала с лоша инфекция на синусите, една купичка от твоята вкусна супичка ще ми дойде много добре! Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде заповядай още има от нея, че съм се пресилила с количеството! :) Хубав ден и на теб!

      Изтриване